۶ تیر ۱۳۹۰، ۱۴:۴۶

یوسف پور:

جریان انحرافی درپی حذف مرجعیت است

جریان انحرافی درپی حذف مرجعیت است

صاحب امتیاز روزنامه سیاست روز با انتقاد از عملکرد جریان انحرافی تصریح کرد: جریان انحرافی با تاکید بر مدیریت امام زمان بدنبال حذف جایگاه رهبری و حذف مرجعیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یوسف پور روز دوشنبه در نشست هفتگی جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار که در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به شخصیت شهید بهشتی در نظام اسلامی گفت: شخصیت شهید بهشتی یک شخصیت برجسته و بسیار ویژه بود بطوری که در زمان قبل از انقلاب و هنگامی که وی به دیدار حضرت امام خمینی(ره) در پاریس رفت، رسانه های غربی و بخصوص BBC از بهشتی بعنوان مرد آهنین نام بردند.

وی در ادامه به ساختار سیاسی انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: کشور ما همیشه در حال تحول است، تحولات علمی، اجتماعی و سیاسی همیشه با ایران همراه بوده است ، یکی از مهمترین تحولات سیاسی در کشور بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی است ، مجلس در کشور ما دارای جایگاه بسیار رفیعی است زیرا حفظ منافع کشور در اختیار مجلس است.

یوسف پور اضافه کرد: در بسیاری از کشورها رئیس جمهور می تواند مجلس را به چالش بکشاند و آنرا منحل کند  در صورتیکه در کشور جمهوری اسلامی ایران مجلس در راس همه امور قرار دارد، در طی سالیان گذشته انواع گروههای سیاسی و مذهبی به هر نحوی می خواستند به مجلس راه پیدا کنند که در این میان بسیار از افرادی هم بودند که نیت اصلی از ورود به مجلس را خدمت به مردم می دانستند ولی برخی دیگر فقط برای حفظ منافع خودشان می خواستند به مجلس راه پیدا کنند.
 
صاحب امتیاز روزنامه سیاست روز خطاب به اعضای جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار تصریح کرد: ما باید هوشیار باشیم و بتوانیم از ورود چنین افرادی به مجلس جلوگیری نماییم ، زیرا یکی از جریاناتی که امروز تلاش بسیاری برای ورود به مجلس دارد جریان انحرافی است.
 
معاون پارلمانی وزارت رفاه در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و حاشیه های پس از آن اشاره کرد و افزود: در فتنه سال 1388 اگر یکی از سران فتنه کمی صبر و تامل می کرد و در ظاهر نیز انتخابات را قبول می کرد در آینده بطور کلی از نظام حذف نمی شد ولی از آنجائیکه استکبار جهانی سعی بر به چالش کشیدن کشور را داشت و عنصری را نیز تحت اختیار خود درآورده بود، متاسفانه با توهم تقلب در انتخابات موجب آشوب در کشور جمهوری اسلامی ایران شد.
 
معاون وزیر رفاه همچنین در خصوص جریان انحرافی تصریح کرد: در جریان انحرافی اخیر نیز شاهد همان برنامه ریزی 50 ساله غرب هستیم، در گذشته در کشورهایی مانند هندوستان وعربستان جریانهای مانند وهابیت را بوجود آوردند در کشور خودمان بهاییت را ایجاد کردند و امروز نیز با پایه گذاری این جریان سعی در به چالش کشیدن جایگاه رهبر انقلاب را دارند.
 
یوسف پور با بیان اینکه جریان انحرافی با تاکید بر مدیریت امام زمان بدنبال حذف رهبری و حذف مرجعیت است افزود: آنها ادعاء می کنند وقتی با امام زمان بطور مستقیم در ارتباط هستیم نظر دیگران زیاد مهم نیست و عقلانیت و نظرات نخبگان نیز هیچ نوع اهمیتی ندارد، اینجاست که پای مدیران نالایق و سست عنصر به مناصب دولتی باز می شود زیرا اینها ادعا دارند  تمامی عزل ونصبها با نظر خود آقا انجام می شود.

این فعال رسانه ای در ادامه سخنانش با اشاره به عملکرد وزارت اطلاعات گفت: البته این جریان می خواست با برکناری مصلحی سلسله اعصاب حیاتی کشور که همان وزارت اطلاعات است را بدست بگیرد و از این طریق افراد فاسد را به بدنه نظام تزریق کند که با هوشیاری رهبری این بلا از کشور اسلامیان دور گردید.

وی گفت: کشور به هر صورت دارای مشکلاتی است و در دولت نابسمانیهایی مشاهده می شود ولی رهبرانقلاب و دیگر مسئولین با چشم باز در حال رصد کردن تمامی موارد هستند و امیدوارم بتوانیم با کمترین هزینه مشکلات کشور را حل کنیم.
 
کد خبر 1345629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha